April 04, 2020

مراقبۀ صدای چاکرای 6

دوشنبه 91.08.08

برای آخرین مراقبۀ چاکرای شش با کلاغ هماهنگ کردم. به من گفت در حین مراقبه به نسیم خنک روی پوستم حساس باشم چون قراره انرژی خودش رو به سمت من بفرستد. قبل از شنیدن صوت چاکرای شش، یک تمرین انجام دادیم تا من متوجه جنس اون انرژی بشم و بفهمم منظورش از نسیم خنک یعنی چی. با اینکه با مفاهیم انرژی و فرا زمان و فرا مکان بودن انرژی و ... از لحاظ دانش تئوری آشنا بودم ولی شاهد عملی شدن این موضوع بودن برایم شگفت انگیز بود. 

سر مراقبه مجددأ نسیم خنک رو روی گونۀ راست و نزدیک بناگوشم احساس کردم حتا یک احساس مورمور مثل کشیده شدن یک پارچۀ حریر روی پوست صورتم و نزدیک گوشم داشتم. در طول مراقبه، یک بار هم دست راستم مثل یک تیک عصبی پرش داشت - البته این اتفاق در دوشب پیش هم که روی این صدا مراقبه می کردم اتفاق افتاده بود - بعد از اینکه پنج دقیقه از پایان مراقبه گذشت، تحریکی روی استخوان پشت گوشها و لالۀ گوش راستم احساس کردم مثل لمس کردن و یک حس غریب دیگر روی پوستم داشتم مثل نیش پشه که نیاز شدید به خاراندن پیدا کرد.
 

No comments:

Post a Comment