April 04, 2020

مراقبۀ ماندالای اول - شب دوازدهم و نفس عمیق کوبه ای

دوشنبه 91.08.29
کلاغ گفبت : « بجای نفس عمیق معمولی این بار از نوع کوبه ای استفاده کن، یعنی هوا را به یکباره به ریه ها فرو کن و با کوبشی کل آن را بیرون بده. ده دقیقه به همین شیوه ادامه بده و بعد از ده دقیقه معمولی تنفس کن و در آن زمان از خود بپرس « من کیستم؟» و دوباره ده دقیقه نفس عمیق کوبه ای  داشته باش و ده دقیقه تنفس معمولی با مراقبه بر روی همان سوال. شاید در همین نیم ساعت به نوعی آگاهی در مورد تناسخت برسی و یا نامی که در زندگیهای گذشته داشتی به تو گفته شود.» 
صبح خیلی زود از خواب بیدار شدم و این ندل از نفس عمیق را امتحان کردم. در ده دقیقۀ دوم دچار سرگیجه و خستگی و حالت تهوع شدم ولی هر طور که بود کار را تمام کردم و از حال رفتم و تا سه ساعت بعد هم به هوش نیامدم. البته ناگفته نماند که ارتعاش انرژی بیشتری نسبت به مدل قبل در بدنم ایجاد شد. 
اما سر مراقبه ماندالا اتفاق تازه نیفتاد و دریافت جدیدی نداشتم.

No comments:

Post a Comment