April 09, 2020

رویای دومین روز سال جدید


جمعه 92.01.02
دیشب در خواب دیدم جلوی آئینۀ اتاقم در تاریکی نشسته و در حال مراقبه ام و بعد ناگهان نقاط اتصال خطوط در ستارۀ پنج پر ه شکل نقاطی نورانی و سفید نمایان شدند و بعد خطوط ستاره با نوری سفید روشن شد. من طبق گفتۀ کلاغ منتظر بودم موجودی بعد از آن خودش را نشان دهد ولی به جایش لرزشی آنی در بدنم احساس کردم و تمام بدنم شروع به مورمور و گزگز شدن کرد و آن لحظه من فکر کردم که نکند آن موجود به جای اینکه خودش را نشان دهد با من تلبیس کرده باشد !
( اسفند ماه من، کلاغ و دوتا از دوستانم آوا و شهرام ( اسمهایشان را عوض کردم) که از دوستان دورۀ دانشگاهم بودند برای تولدشان به کافه رفته بودیم، محض لینک کردن ذهنتان بگویم این پسر همانی بود که چند شب پیش در شهود دیدم )
کلاغ گفت : « روز تولد دوستت من احساس می کردم که موجودی با تو تلبیس کرده، چون این خستگیهای بیش از حد و از دست دادن انرژیهایت غیر عادیست»
و بعد هر دو به این نتیجه رسیدیم که کارگزارم با این القای این رویا می خواسته مرا متوجه کند که آنروز که ستارۀ پنج پر را دیدم این اتفاق برایم رخ داده و احتمال زیاد این چهار روز که با خستگی و سردردهای بسیار گذشت هم به همین دلیل بوده.

No comments:

Post a Comment