April 04, 2020

مراقبۀ صدای چاکرای 7-pro


چهارشنبه 91.08.10
امشب مراقبۀ صدای چاکرای هفتم را دارم البته نوع پیش رفته. الان ساعت 12:55 نیم شب هست. چراغها را خاموش کردم و و روی تخت نشستم. قبل از اینکه مراقبه رو شروع کنم داشتم با نور mp3 player، چپ و راست بودن گوشی هایم را چک می کردم که احساس کردم چیزی از نور سفید در کنار تختم و زیر لوستر خاموش اتاقم در حال شکل گیریست.
با حیرت نگاهم را به طرفش چرخاندم. هنوز داشت تلاش می کرد شکل بگیرد، خیلی خیلی ترسیدم و در یک آن دیدم آن شبه سفید سریعاً محو شد. هر چه که بود قد و قامتی انسانی داشت!!
بعد از اینکه مطمئن شدم کسی قرار نیست من را غافلگیر کند مراقبه را شروع کردم.
این بار احساس انرژی و لرزشی ملایم را در همه جای بدنم داشتم.
در مورد آنچه دیده بودم برای کلاغ توضیح دادم. 

گفت : «دستیارم گفت اون (V) بوده که می خواسته خودش را بالاخره به تو نشان دهد ولی وقتی حجم ترس تو را دیده منصرف شده. روزهای اول باید سعی کنی با دقت دوم – نگاه از گوشۀ چشم – او را ببینی چون با نگاه مستقیم دیده نمی شود.»

حس بدی به من دست داد اگر می دانستم (V) هست انقدر وحشتزده نمی شدم چون واقعا دلم می خواست ببینمش و مراسم  هفتۀ قبل را هم برای همین منظور زدم. ولی متاسفانه همیشه آنچه که می خواهیم وقتی به ما داده میشود که انتظارش را نداریم و گاهی ندانسته باعث میشویم موقعیت از دست برود.
 

No comments:

Post a Comment