June 17, 2019

نام گذاری برای عصا و چپق

پنجشنبه 91.07.27
از عصا و چپقم خواستم برای خودشون اسم تعیین کنن. براشون مراقبه کردم ولی چیزی دستگیرم نشد. چپق رو از قسمت آتشدان نزدیک گوشم گرفتم، صداهای منقطع و غیر یکنواختی به گوش می رسید، شاید داشت چیزی می گفت که من نمی شنیدم، بعد عصا رو در نزدیک گوشم گرفتم، صدای سه نت از پیانو به گوشم رسید و بعد اسمی به ذهنم فرستاده شد، البته با صدای ذهن خودم.
کلاغ گفت : « این کارِ خیلی خلاقانه و فوق العاده بود که انجام دادی، مجدداً این مراقبه رو انجام بده تا مطمئن بشی واقعاً عصای تو این اسم رو انتخاب کرده !»

در تاریکی عصامو چند بار در هوا چرخاندم، دیدم هالۀ آبی لاجوردی دورش می چرخه، فکر کردم شاید واچرم اینجاست ولی کلاغ گفت که اون رو اسکن کرد و فهمیده عصا هالۀ اِتریک جمع کرده که بخشی از اون آبی مربوط به (V) هست. هالۀ سبز و زردی هم داره که مروبوط به زمان ساختشون می شه. ولی هالۀ اِتریک کربوط به خودم می شه... این کار رو با چپق هم انجام دادم ولی هاله ای ندیدم. خب ... شاید به این دلیله که تازه به هم رسیدیم و هنوز فرصت زیادی داریم که با هم آشنا بشیم.

No comments:

Post a Comment