June 12, 2019

مراسم هدیه دادن به موجودات سیارات - ژوپیتر 2

پنجشنبه 91.02.14
شب قبل که برای ارواح ژوپیتر زعفران رو در هاون برنجی می کوبیدم، بیخود و بی دلیل و بی آنکه دستم یا چیزی به هاون برخورد کنه، هاون برگشت رو فرش و عود زعفران فرش رو سیاه کرد. می تونم بگم کار خودشون بود. چون هاون جلوی چشمم افتاد و دیدم که چیزی در افتادش دخیل نبود. دفعۀ قبل هم در مراسم invoke ژوپیتر درمندل عود رو چپ کردم از هاون روی فرش، حالا اون بار نقصیر خودم بود ولی نمی دونم چرا این اتفاق فقط با هاون و فقط برای ژوپیتر اتفاق می افته.
به هر حال در اولین ساعت ژوپیتر مراسم رو اجرا کردم . بعد از اینکه ذکر خروج رو گفتم احساس کردم واچرم هنوز حضور داره، حضوری دوستانه و لطیف. اون رو هم مرخص کردم. ولی کل روز رو مثل پنجشنبۀ هفتۀ قبل سست و بی انرژی بودم.
کلاغ گفت : « فلز هاون برنج بوده و برنج فلز سیارۀ ونوس هست و این دو سیاره با هم دشمن هستن. چپ شدن هاون نشانۀ عدم رضایت ارواح ژوپیتر به کوبیده شدن زعفران در فلز سیارۀ ونوس بوده. بهتره برای مراسم هات از هاون سنگی استفاده کنی.»

No comments:

Post a Comment