June 08, 2019

مراقبۀ لمس چاکرا - روز 2 ؛ مراقبۀ کندالینی - روز 5

یکشنبه 90.12.07
در مراقبۀ کندالینی امشب، فقط قسمت نفس عمیق و تصور رنگ قرمز رو انجام دادم که البته رنگ قرمز رو هم ندیدم. 
امشب یک مراقبه ی جدید دیگه هم اضافه شد؛ مراقبه با سنگ نمک. ابن مراقبه برای کسانی هست که استعداد درمانگری دارن و باید بدونن که کدوم دست فرستنده ی انرژی و کدوم دست گیرنده ی انرژی هست. و نتیجۀ امشب برای من این بود که دست چپم انرژی رو میفرسته و دست راستم دریافت کننده است.
در مراقبۀ لمس چاکرا باید بگم که فقط انرژی چاکرای اول رو حس نکردم. ولی هرچه بالاتر میامدم نبضی سر انگشتم میزد و احساس جریان وور وور ضعیفی داشتم مثل یک جریان برق ضعیف. ولی خب ... موفق به دیدن رنگ هیچکدوم از چاکراها نشدم. وقتی به چاکرای هفتم رسیدم احساس جالبی داشتم. وقتی انگشتم رو به وسط فرق سرم نزدیک کردم احساس کردم بالای کرۀ چشمم و همچنین وسط مغزم حالتی مثل قلقلک داره، انگشتم رو که می چرخوندم حسی مثل چرخاندن کرسیتال کوارتز دور محورهای دایره ای گره ( چاکرا) ی تاج داشتم و احساس می کردم چیزی رو دارم درون مغزم هم میزنم و بالاخره رنگ شکیل بنفش رو دیدم و حتا در قسمت پایینی رنگ طلایی هم دیدم. بعد رنگ سفید رو صدا کردم ولی سفید مه گونه و قاطی با اشکال ریزی دیدم که فکر می کنم اونی باید می بود که بود.
چشمم رو که باز کردم انرژی لاجوردی رنگی توی اتاقم پخش بود در حالیکه الان ساعت 12:25 دقیقه ی نیمه شب بود و ساعت ژوپیتر از 1:22 دقیقه شروع می شد. پس نمی تونم به خودم امید بدم اون انرژی دوست واچرم بود!

No comments:

Post a Comment