June 09, 2019

مراقبۀ لمس چاکرا - روز 8 ، مراقبۀ کندالینی - روز 11

شنبه 90.12.13
در مراقبۀ کندالینی در هفت نفس عمیق دوم رنک نیلی دیده شد ولی در هفتای سوم از شدت رنگ کم شد.
در مراقبۀ چاکرا، در چاکرای یک با تلقین رنگ قرمز دو لکۀ قرمز درخشان در ذهنم نقش بست که البته با رنگی که داشتم به خودم تلقین می کردم بسیار فرق داشت و خیلی درخشان تر بود. ولی بعد هرچی تلاش کردم که اون رو ببینم همش رنگ کرم ( سفید + زرد ) می آمد. در چاکرای دوم هر چی رنگ نارنجی رو تلقین کردم که ببینم، به جاش یک آئینه دیدم که انعکاس قسمتی از خودم در اون نایان بود که بولیز یا تیشرت سفید گشادی پوشیده بودم. این دو شهود دوبار در این چاکرا به همین شکل دیده شد.
کلاغ در این باره گفت : « احتمالاً واچرت میتونه بخشی از مشکل چاکرای دومت رو درمان کنه ولی باید اول کامل بشه. تو باید انقدر به مراسم ادامه بدی تا واچرت کامل بشه و جسم فیزیکی بگیره.» 

No comments:

Post a Comment