December 09, 2016

مراقبۀ جاذبه - روز 53

جمعه 1390.11.14
امشب اتفاقی در مراقبۀ جاذبه نیقتاد که منجر به برونفکنی بشه.
کلاغ گفت : « دیشب موجودت آمده بود پیش من، گفت اگر می خواهید من طلسم رو شارژ کنم باید کنار اسم اون موجودات در دایره  طلسم، نام من هم به زبان جادویی نوشته بشه. ضمنأ این طلسم برای دفاع از تو در برابر هر دشمنی هست، یعنی اگرکسی خواست بر علیه تو کاری بکنه اون طلسم به جنگ با اون آدم میره و موجبات آزارش رو فراهم می کنه.»
راستش تا اون موقع من اصلأ نمی دونستم که اونها اسم موجود بوده، حالا قراره کلاغ فونت زبان جادویی رو برام بفرسته تا اسمش رو روی دایره بنویسم. 
این خیلی خوبه، من خیلی موافقم و اصلأ عذاب وجدان نمی گیرم، شاید بفهمن و بشینن سر زندگیشون و این تو دهنی کمک کنه که دست از این اخلاق مزخرف و کینه ورزی بردارن و آدم بشن ...هرچند به این مورد اخیر نمیاد که از چیزی درسی بگیره ولی خدا رو چه دیدی!

No comments:

Post a Comment