March 08, 2014

مراقبه برای کسب اقتدار دیدن

اولین مراقبه ای که کلاغ رهگذر برای من تدارک دید مراقبۀ آینه بود.
برای اینکار احتیاج به دوتا شمعدان سرامیکی به رنگ فیروزه ای ( سرامیکی بودن شمعدانها به گفته ایشون به این دلیله که ارتباطش با زمین قطع شده و میشه گفت عنصر خاک «Earth» نداره )؛ یه جفت شمع قرمز ( رنگ قرمز به دلیل ایجاد وابستگی )؛ عود زعفران و عود ویستریا ( عود ویستریا فقط در مراسم اصلی آینه استفاده میشه و در طول روزهای مراقبه لازم نیست ) - یا همون گل گلیسرین که تو اکثر پارکها پیدا میشه - و آینه که حداقل 20 در 30 باشه تا بتونم نیم تنۀ بالاییمو به خوبی توش ببینم.
دستاورد این مراقبه این خواهد بود که موجود آینه به من چگونه نگاه کردن رو آموزش میده و من می تونم اقتدار « دیدن» رو کسب کنم.
بعد از مدت زمانی که برای هر کس متفاوته نتیجۀ این مراقبه گرفته می شه و من آماده می شم تا مراسم احضار واچر Watcher رو در روز خاص خودش بزنم. این یعنی اینکه در اون روز خاص موجود آینه هرآنچه مربوط به "دیدن" هست به من یاد داده و الان نوبت این می رسه که من کارگزازم در یکی از سیارات رو احضار کنم.
 [ هر کس 7 کارگزار در7 سیارۀ سَتِرن یا زُحل، خورشید، ماه، مارس یا مریخ، مرکوری یا عُطارِد و ژوپیتر داره - البته ماه قمر و خورشید یه ستاره محسوب می شه ولی از دید آسترولوژی و دیدگاه قدیمیش که هنوز هم در درسهای نجوم و آسترولوژی به جا مونده، همۀ اونها رو سیاره می گن چون در اون زمان زمین مرکز عالم بود و همۀ کرّات به دور زمین می چرخیدند - این هفت کارگزار انرژی سیارات گفته شده رو برای شما می فرستند در حالت عادی هم این اتفاق برای همه میفته ولی کسی که آگاه شد مسلماً استفادۀ بهتری می بره و حتا می تونه از کارگزارش بخواد که براش کاری رو انجام بده و مواظبش باشه و ... البته نحوۀ اجرای مراسم اصلی برای هر کارگزار متفاوته مثلاً کلاغ مراسم احضار کارگزار سترن رو جور دیگه ای تعریف کرد ولی تا اونجا که به من مربوط میشه کارگزار خورشید و ژوپیتر به یک شیوه احضار می شن. ]
کلاغ دستور ساخت معجون خاصی رو به من داد که معجون رویا گفته می شد این معجون ترکیب آسیاب شدۀ گیاهان زیر با میزان خاصی بود ( من فقط جهت آگاهی و ارضای احتمالی حس کنجکاوی شما از گیاهان داخل این معجون، اسم گیاهان شرکت کننده رو ذکر می کنم پس خواهشاً از روی  همون کنجکاوی و دیمی اقدام به ساختش نکنید چون دوز اونها مهمه و دوز بعضی از اونها خیلی خیلی مهمه )
سنبلاطیو، رزماری، استقدوس، بذر تاتوره، میوۀ عروسک پشت پرده، گل نیلوفر، چای کوهی، بابونه، بهارنارنج، مریم گلی، آویشن، گل همیشه بهار، تخم خشخاش، شاهدانه، فلفل کوهی، فلفل سفید یا فلفل نعنایی، جوزالقم ( دیکتۀ درستشو نمی دونم ) ریش بز ( آرمَک یا دُم روباه )، گل ساعت، بذر نیلوفر پیچ، زعفران.

این معجون قدرت فکر رو بالا می بره و انرژی رو برای فضایی که براش باز شده فراهم می کنه. از این معجون برای دورۀ فرافکنی هم استفاده میشه. پودر اون رو در سر کوچک کپسول می ریزم و استفاده می کنم که البته بسته به میزان انرژی که لازم می شه این مقدار فرق می کنه و یا به شکل جوشانده استفاده میشه که البته نوع کپسولش اثرگذارتره.

No comments:

Post a Comment