March 08, 2014

مراقبۀ اقتدار دیدن - روز 13

دوشنبه 90.05.17
طبق معمول دیشب هیچ تصویر و اتفاق خاصی نیفتاد و بعد از کمی خودم رو دیدم که چشم چپم سفید بود انگار کسی منو به خواب مغناطیسی برده بود ( کلاغ گفت اون پیشنهاد یه مراقبۀ جدید بود از طرف موجود آینه ) ولی گفت هنوز زوده و نگفت کدوم مراقبه منظورش بوده؛ تا یکدفعه بی دلیل شمع سمت راست خاموش شد و یکهو کلی چهرۀ جدید که انگار منتظر تاریکی بودن تا خودی نشون بدن ریختند تو آینه. مثل اینکه با یک شمع کالبدها راحتتر بودن تا با دو شمع.
کلاغ گفت : « این کار موجود آینه بوده که شمع سمت راست رو خاموش کرده.»
لابد چون دیده من شوت تر از اونم که قراردادهارو تغییر بدم. 
چهره ای که ظاهر شد چشمهای درشت و دهان گشادی داشت و یک لبخند گشادتر هم روی لبهاش نقش بسته بود ولی بعد از چند لحظه صورتش به اعوجاج رفت.
بعد از اون پیرزن فرتوت و غمگین ظاهر شد ( بنا به گفتۀ کلاغ همون کالبد اول ).
بعد تصویر مردان جوانی که گاهی اصلاً شبیه من نبودند ( اینجا هم بنا به گفتۀ کلاغ اینهم مربوط به میشد به موجود آینه که با صورتهای مختلف برای سرک کشیدن تو مراقبۀ من آمده بود ).
کالبد دومم ظاهر شد و بعد صورتش به یکباره دفرمه شدو بعد تصاویر دیگه ای از زنانی با چهره هایی شبیه به من با صورتهایی لاغرتر و کشیده تر ظاهر شدند.  

No comments:

Post a Comment