March 08, 2014

مراقبۀ اقتدار دیدن - روز 10

جمعه 90.05.14
همه تصاویری که در روزهای قبل دیدم به غیر از تصویر پیرمرد ( که کلاغ گفت موجود آینه بود ) و تصویر شیر / انسان، ظاهر شدند.
بنظر می رسید چندین چهرۀ شبیه به من منتها با جنسیت مرد ظاهر شدند. در بین چهره ها یک نکته حائز اهمیت بود :
اینبار مردمک چشمها حرکت کرده بود. مثلاً در یک چهره که با چشمهای بیرون زده از ترس یا حیرت ظاهر شده بود، مردمک چشمها به رنگ سبز روشن و درشت بود، چشمها کاملاً باز بودند و داشتند به نقطه ای که مایل به سمت چپ بود نگاه می کردند در حالیکه پوست صورت حالتی مثل سوخته یا جذامی داشت.
کالبد دوم هم با چشمهای متحرک ظاهر شد. مثلاً بار اول با چرخاندن چشمهاش به سمت چپ اشاره کرد (مثل اینکه بخواد من هم متوجه سمت چپ بشم و به اون سمت نگاه کنم - من اون شب بخاطر فوت شوهر خاله ام خونۀ خاله ام خوابیدم و جلوی آینۀ کنسول مراقبه کردم، سمت چپ دقیقاً اتاقی بود که شوهر خاله ام توش فوت کرده بود؛ قبل از اینکه کالبد دومم بهش اشاره کنه صدای باز و بسته شدن کمد از اون اتاق به گوش رسید که بنظرم ترسناک اومد چون کسی اونجا نبود و صدا اونقدر واضح بود که نمی تونم بگم مربوط به جای دیگه ای به غیر از اون اتاق بود) کالبد دوم بار دیگه ظاهر شد، داشت به سمت راست و بالا نگاه می کرد که قافلگیرش کردم.

No comments:

Post a Comment