December 25, 2014

مراقبۀ خورشید

کلاغ گفت حالا نوبت مراقبۀ خورشیده و برام شیوۀ مراقبه رو توضیح داد :
« مراقبۀ خورشید رو از روز یکشنبه ( روز خورشید) شروع می کنی. این مراقبه هفت روز طول می کشه و تو باید هر روز 15 دقیقه قبل طلوع خورشید و 20 دقیقه قبل از غروب خورشید بری روی پشت بام و مراقبه کنی. ساعت اصلی طلوع و غروب رو هم از روی نرم افزاری که برات فرستادم پیدا کن ( Chronos XP ).
به ترتیب مراحلی رو که برات گفتم انجام میدی . همین مراسم رو هنگام غروب خورشید هم انجام بده. اگر دوست داشتی می تونی از عود زعفران یا Rain forest هم برای پاک کردن انرژی فضایی که مراقبه می کنی استفاده کنی. 

اگر یک ناوال ناغافل جلوت ظاهر شد به پایین نگاه کن و در حالت جنین چمباتمه بزن، پیشانی ات رو به زانوهات بچسبون و عضلات سر معده ات رو منقبض کن. با این حرکت برای سه چاکرای بدنت سپر دفاعی تشکیل می دی  و از اونها محافظت می کنی. اونها سعی می کنن با سرو صداهایی مثل سوختن چوب یا ... تو رو بترسونن تا از مراقبه منصرف بشی. ولی اگر در این حالت و بی واکنش قرار بگیری بعد از مدتی محل رو ترک می کنن. برای محافظت از خودت می تونی از واچرت بخوای که در حین مراقبه کنارت حضور داشته باشه.
اما کار دیگه ای که می تونی بکنی اینه که باهاشون گلاویز بشی و سعی کنی که اونها رو زمین بزنی وقتی حالت ژلاتینی و نرم پیدا کردن از اونها برکت و اقتدار بخوای؛ این رو فعلن بهت توصیه نمی کنم اما خودت در اون لحظه نسبت به قدرت و اقتداری که در خودت حس می کنی تصمیمی مناسب بگیر. »

No comments:

Post a Comment