December 23, 2014

مراقبۀ آتش - نماد 4- روز پنجم

جمعه 90.06.25
مراقبه با پودر جوشاندۀ معجون رویا + نمک اسفند
ساعت : 23:25
واچر باز هم حضور داشت، انگار متوجه شده که هربار حاضر میشه من به وجد میام. امشب و دیشب بیشتر صفحه زرد رنگ می شد و تشعشع رعدوبرق مانند به کاغذ نزدیکتر و اطرافش از بالا می چرخید. امشب طیفهای آبی، صورتی و سفید در نورهایی که موج بر می داشتند و از حدود کاغذ هم می گذشتند دیده می شد. انگار لامپ اسکنر داره دیوار روبرو رو اسکن می کنه این لامپ حدود 30 تا 40 سانت از هر طرف کاغذ حاوی لوگو طول داشت.
وقتی چشمم رو می بستم ستاره های ریز آبی رنگ و گاه یه تودۀ آبی دوباره نمایان می شد که احساسم می گفت همون دوست خودمه. امشب وقتی چشمهامو می بستم رنگ قرمز خفه ای هم دیده می شد حتا وقتی برای بار چندم روی لوگو فکوس کردم رنگ قرمز توی سیاهی های لوگو دیده می شد البته مثل رنگ زرد و طلایی کدر شده بود (رنگ طلایی روی سیاهی لوگو کدر بود انگار سیاهی غالب می شد ولی وقتی از لوگو بیرون میزد و حرکت می کرد طلایی درخشان و واضح بود) فقط رنگ آبی بود که غلظتش اونقدر زیاد بود که به سیاهی غالب می شد و می درخشید.

وقتی چشمهامو بستم ستاره های ریز قرمز رنگ اطراف لوگو دیدم حواسم به اونها بود که احساس کردم داخل لوگو، همونجا که همیشه تبدیل به گل می شد، یک چهره داره ظاهر می شه. چهره 80% وضوح داشت و بیشتر شبیه یک زن جوان و زیبا بود و اگر هم مرد بود، چهرۀ ظریفی، زیبا و جوانی داشت که دهانش باز بود مثل گفتن حرف « آآآآآ». چهره 3 یا 4 ثانیه بود و بعد لوگو خاموش شد.

2 comments:

  1. روز 21 ام چی ؟ ینی چی شد ؟

    ReplyDelete
    Replies
    1. کلاغ گفت لازم نیست. اگه حامی یا استاد داشته باشی داستان از این قرار خواهد بود که دستور پلیس به چراغ راهنمایی ارجحیت داره.

      Delete