June 10, 2015

مراقبۀ صدای چاکرای چهارم - آناهاتا چاکرا - روز 3

دوشنبه 90.08.02
قبل از مراقبه : مراقبۀ کریستال و مراقبۀ نفس کوتاه
مراقبۀ کریستال انجام شد و همون نتایج قبل رو داشت، با دایره زدن بالای سرم گرما و انرژی چاکرای 7 رو احساس می کردم و چیزی زیر استخوان جمجه ام با هر دایره زدنی هم می خورد. کلاغ گفت : « این همون انرژی هست که از پایین توسط کریستال به سمت بالا هدایت می شه و بعدها بجای سرگیجه، حسی مثل مستی خواهی داشت و من نمی دونم این حس یعنی چی، چون تا حالا مست نکردم.
مراقبۀ روز:
مراقبۀ چاکرای چهارم رو با صدای چاکرا انجام دادم، ارتعاشات یا اون ضربات درشت به 5% تقلیل پیدا کرد که این برام خیلی عجیب بود.

مراقبۀ نفس کوتاه رو که هربار قبل از مراقبۀ کریستال انجام می دم، اینبار حس تازه ای داشتم که نمی دونم مربوط به این مراقبه است یا نه. اولاً در گیر غرولندهای ذهنم بودم. برای همین مقدار بیشتری در این حالت قرار گرفتم، و بعد احساس سنگینی زیر بناگوش و ایجاد یک خلاء یواش در چاکرای گوشم، بیشتر در گوش راست شدم ... حالا نمی دونم !!
در مراقبۀ کریستال سفید باز همون احساسات رو داشتم که در مراقبۀ کریستال صورتی داشتم. جریان انرژی رو فقط در زیر پوست جمجمه ام احساس می کردم.
مراقبۀ شب :
امشب این مراقبه رو به امید داشتن شهودی، چیزی، در مرکز اقتدارم انجام دادم ولی چیزی نصیبم نشد. جالب این بود که با صدای دریا یهو احساس ترس از پشت سرم کردم در حالیکه اتاقم امن بود و جای نگرانی نبود... ترس به مرور برطرف شد.
ارتعاشات و کمی درد رو احساس کردم. بدنم با بعضی صداها یهو یخ می زد. حتا احساس کردم نسیم خنکی به دست چپم می خوره، سرما از سمت راست شروع و به سمت چپ کشیده می شد و بازهم جالب اینجا بود که وقتی کف دستم رو روی قلبم می گذاشتم، تمام بدنم مورمور می شد و سرمای مورمور کننده ای توش پخش می شد و این اتفاق می تونست با هربار لمس قفسۀ سینه اتفاق بیفته.
آخرهای صدا، که صدا داشت کم کم زیاد می شد، احساس می کردم انرژیی عمودی به قاعدۀ مغزم برخورد می کنه و اونو سوراخ می کنه و بالا می ره و بعد هم ارتعاشات رو در دوتا شقیقه ام و بناگوش و پشت گردنم مثل لرزش احساس کردم ... و ... وای، سرم پر از صداست.
یک شهود در اواسط مراقبه داشتم : دوتا کارت عروسی با دوتا رز سفید دیدم. کارتهای عروسی هردو یک شکل داشتند و سفید و ساده با طرحهایی برجسته بودند.

No comments:

Post a Comment