January 26, 2016

مراقبۀ نبض قلب - مرحلۀ دوم - روز 1

یکشنبه 1390.09.13
در این مرحله با پیدا کردن ضربان قلب سعی می کنم اون رو با نفس عمیق تند تر کنم. این قسمت با قصد من انجام می گیره. در واقع با قصدم ضربان رو تندتر و یا کندتر می کنم. اینکار باعث می شه ارتعاش کالبد اختری به هم بخوره و آماده بشه برای جدا شدن.

قبل از مراقبه : یک عدد کپسول معجون رویا
قبل از خواب یعنی وقتی دراز کشیدم احساس کردم کسی اطرافم حضور داره، صدای برفک مانندی مثل ساز باران ( سازی متعلق به سرخپوستان ) یا شاید هم تلفیق هر دو منتها به شکلی رقیق از کنار گوش سمت راستم به سمت گوش سمت چپم رفت یعنی انگار یکی از این نقطه به اون نقطه تغییر مکان داد و صدا ادامه داشت و کم کم از بین رفت.
مراقبه رو شروع کردم، ضربان رو بالا بردم و بعد پایین آوردم. تمام بدنم نبض و ضربان شده بود، ارتعاش خفیفی رو روی پوست پشتم که به تخت چسبیده بود احساس کردم.

No comments:

Post a Comment