June 17, 2014

مراقبۀ آتش - نماد 3- روز دوم

پنجشنبه 90.06.17
مراقبه با معجون رویا.
کاغذ حاوی لوگو زرد پر رنگ شد و یکبار هم لوگو از توش جابجا شد ولی زیاد دوام نیاورد. وقتی هم که چشمم رو بستم موفق نشدم اون رو بازسازی کنم در ذهنم وببینم و همون تصویر ناقص هم زود از بین رفت.
بار دوم هم که تمرکز کردم اون نور گردان دوباره ظاهر شد و تقریبن 2/3 اطراف لوگو رو گرفت و موج زد. این بار از اطراف میامد و در لبۀ نیم دایره ای در سمت چپ کاغذ محو میشد. بار سوم هم جرقه ای صورتی بنفش درخشان روی سیاهی لوگو و بین پنجه های لوگو ظاهر و محو میشد.

پ.ن : همیشه قرار نیست یه اتفاق خاصی بیفته. کلاغ می گه باید از لحظه به لحظۀ مراقبه لذت برد نه اینکه منتظر نتیجه بود. ولی خب مال من بیشتر به این شکل میگذره، بی هیجان و اغلب ساده و یا بی نتیجه یا اتفاق خاصی. برای من  این مسیر یه کم شاید با بقیه متفاوت میگذره، من یا از اینور بام میفتم یا از اونور بام. چون گاهی نتایج بزرگی رو به یکباره می گیرم که دیگران براش مدتها تلاش می کنن ولی در کارهای این چنینی ... اینطوریاست دیگه ...

No comments:

Post a Comment