June 01, 2014

مراقبۀ آتش - نماد 2 - روز سوم

یکشنبه 90.06.13
مراقبه با ترکیب تاتوره.
امشب بعد از مراقبۀ آئینه ( بار چهارم )، شروع به مراقبۀ آتش کردم.
بار دوم که روی لوگو متمرکز شدم تمام صفحه شد سبز رنگ. لکه های آبی روشن هم توش پراکنده بود. فکر کنم دفعۀ اول  رنگش زرد بود ولی اینبار به این رنگ در آمد حتا گاهی سبز پر رنگ هم می شد.
کلاغ گفت :« موجود آینه در مراقبه دخالت کرده و تداخل هالۀ آبی اون و هالۀ زرد لوگو، رنگ سبز رو ایجاد کرده. موجود آینه هم چون دوباره احضار شده تمام شب رو پیش تو بوده.»
بار سوم که به کاغذ و لوگو خیره شدم باز هم کاغذ آبی رنگ شد ( آبی کمرنگ ) و هاله های جرقه ای صورتی اطراف لوگو دیده می شد. البته هالۀ لوگو همچنان زرد بود. 
وقتی چشمامو بستم گوشۀ راست بالا و گوشۀ چپ پایین دو نور پر رنگ سفید حضور داشتن و لوگو هم در وسط تاریکی داشت می رفت که محو بشه .
کلاغ گفت : « نور سفید وقتی ظاهر بشه یعنی چشم سومت باز شده و موجودت تا حدی چشم سومت رو باز کرده.»
اونجا صدای ذهنم رو شنیدم که می گفت : « اونها نگهبانهای تو هستند »
کلاغ گفت : « یکی از اون نورها حامی و استاد خودت بوده و دیگری موجود خورشید.»
نورها کم کم رفتند ولی اینبار در بالا ی چشمهای بسته ام شبهی جابجا شد از جنس نور. اما نورهای متحرک کمرنگ بودند انگار پشت پلک من کسی چراغ قوه ای رو روبروی من تکون میداد.
بار سوم که چشمم رو بستم، ستارۀ وسط لوگو مثل یه منشور کاملن داشت از وسط خارج می شد. ستارۀ بیرون اومده با رشته های آبی کمرنگ به لوگو وصل بود که کم کم برگشت سرجاش  

No comments:

Post a Comment