June 01, 2014

مراقبۀ آتش - نماد 2 - روز اول

جمعه 90.06.11
مراقبه با جوشاندۀ معجون گیاه و ترکیب تاتوره.
بار اول هیچ اتفاقی نیفتاد ولی بار دوم که روی لوگو تمرکز کردم کاغذ به رنگ زرد پر رنگ و یا متمایل به نارنجی نمایان شد. هالۀ سرابی هم مشخص شد ولی وقتی چشمم رو بستم طبق معمول تصویر ثابت نموند. به جای علامت وسط لوگو که مثل خورشیدی دارای تشعشعات قوس دار بود حالا قوسها صاف شد و بعد از مدتی تصویر از بین رفت و تلاش من برای بازسازی اون در فضای تاریک چشمهام هم بی نتیجه موند.
خلسه بالا گرفت ناگهان صدای زنی در حالتی مشابه شنیدم که چیزی به من گفت.
احساسم می گه نباید در این مورد حرفی بزنم تا این حد که شروع به نوشتن اونچه گفته شد کردم ولی ناگهان چیزی به من نهیب زد و مانعم شد، بنابرین معذورم بابت گفتنش.
به هرحال صدای زن رو وقتی شنیدم که داشتم خودم می گفتم تصویر رو یادم نمیاد ...
در یکی از دفعات دوم یا سوم که چشمم رو بستم، در گوشۀ پایین و سمت چپ فضای تاریک چشمم یک گوی سفید و نورانی به شکلی ثابت حضور داشت و بقیه صفحۀ چشمم در حال تغییر دادن لوگو به سمت محو کردن بود.
کلاغ در بارۀ چیزی که شنیده بودم گفت که هدیه ام رو دریافت کردم. 

No comments:

Post a Comment