May 28, 2014

مراقبۀ آتش - نماد 1 - روز چهارم

چهارشنبه 90.06.09
مراقبه با کپسول حاوی معجون گیاه همراه با ترکیب تاتوره.
کاغذ به اندازۀ روزهای پیش هالۀ زرد نمی گرفت. قبلن وقتی هالۀ لوگو به شکل زرد درخشان از خود لوگو جدا می شد و روی کاغذ به سمت پایین سُر می خورد، من مقاومت می کردم و می خواستم اونو سر جای خودش نگه دارم. 
به کلاغ این موضوع رو گفتم و اون در جوابم گفت که اشکالی نداره اگر لوگو سُر خورد تو هم باهاش همراه شو.
امشب لوگو زرد مهتابی شد و از خودش جدا شد و بیرون اومد و جابجا شد. من هم همراهیش کردم، اومد روی فرش، روی کیف و روی شلوارم که آویزون بود. اندازه اش خیلی کوچکتر از اندازۀ طبیعیش بود ( به اندازۀ دو بند انگشت ) ولی کاملن واضح و با تمام جزئیات. هر بار که پلک می زدم کمرنگ و محو می شد ولی دوباره جون می گرفت، خودشو می ساخت و واضح می شد. وقتی چشمم رو می بستم تصویر واضح نبود و اول خلاصه شده اش دیده می شد و بعد جزئیات کمی بهش اضافه می شد ولی بعد از کمی اونها هم محو می شدند و فقط یادی ازش در ذهنم می موند و علارغم تلاشم برای ساختن مجدد لوگو، اتفاقی نمی افتاد. 

No comments:

Post a Comment